26.09.2019

Suzuki poszerza zakres współpracy z PGNiG Superligą

Przez trzy kolejne sezony Suzuki Motor Poland będzie wspierać polską piłkę ręczną jako Oficjalny Partner PGNiG Superligi kobiet i mężczyzn. Szczypiorniści zyskają nową flotę wszechstronnych japońskich samochodów.

Suzuki Motor Poland i Superliga sp. z o.o. przedłużyły umowę sponsoringową do końca czerwca 2022 roku. Suzuki na jej mocy zostaje Oficjalnym Partnerem PGNiG Superligi kobiet i mężczyzn, a także Oficjalnym Dostawcą Samochodów. W związku z przedłużeniem kontraktu o kolejne trzy sezony, do Superligi zostanie przekazana nowa flota pojazdów - tym samym zarówno kobieca, jak i męska piłka ręczna będzie miała do swojej dyspozycji nowe samochody marki Suzuki. Na mocy zawartej umowy, marka Suzuki będzie promowana w trakcie spotkań m.in. na naklejkach, bandach video, nośnikach statycznych oraz w mediach digitalowych PGNiG Superligi kobiet i mężczyzn.

- Postanowiliśmy kontynuować współpracę z PGNiG Superligą ze względu na popularność, jaką cieszy się piłka ręczna wśród polskich miłośników sportu. Świadczenia w nowym kontrakcie rozszerzyliśmy o dodatkowe samochody z gamy Suzuki. Pojazdy, które wesprą Superligę to wszechstronne crossovery SX4 S-Cross i stylowe, komfortowe SUV-y Vitara. Mamy nadzieję, że pomogą polskim szczypiornistom w rozwoju i realizacji sportowych celów - podsumował Piotr Dulnik, prezes Suzuki Motor Poland.

- Przedłużamy i rozszerzamy współpracę z kolejnym Partnerem PGNiG Superligi co jest dla nas ogromnym powodem do radości - mówi prezes PGNiG Superligi Marek Janicki. Przez ostatnie miesiące rozgrywki ligowe przeszły wiele zmian, których efektem jest ogromny wzrost ich wartości marketingowej. Cieszę się, że marka Suzuki postanowiła w jeszcze większym stopniu skorzystać z możliwości promocji jakie daje ligowa piłka ręczna - dodaje prezes Janicki.

Suzuki Motor Poland zgodnie z mottem „Way of Life” promuje aktywny styl życia i zachęca do uprawiania sportu zarówno na profesjonalnym, jak i amatorskim poziomie. Z dumą wspiera wydarzenia sportowe na polskiej i europejskiej scenie. Celem marki jest zachęcanie Polaków do prowadzenia aktywnego trybu życia.

13.01.2020

Suzuki Puchar Mężczyzn 2020

Turniej finałowy Suzuki Pucharu Polski zostanie rozegrany od 13 do 16 lutego 2020 r. w Arenie Ursynów! Podczas piątkowego losowania w warszawskim ratuszu poznaliśmy pary ćwierćfinałowe i układ półfinałów. Od początku na kibiców czekają wielkie koszykarskie emocje! Bilety na abilet.pl

Dowiedz się więcej
30.12.2019

4NationsCUP 2019

Trzecia edycja 4NationsCUP odbyła się w dniach 27-29 grudnia 2019 w Tarnowie. Czwórka uczestników: Zjednoczone Emiraty Arabskie (7. miejsce w Mistrzostwach Azji 2018) , Białoruś (10. miejsce EHF EURO 2018, uczestnik EHF EURO 2020), Polska (uczestnik EHF EURO 2020) i Hiszpania B zagrały w systemie każdy z każdym. Dla zespołu gospodarzy, prowadzonej przez trenera Patryka Rombla, był to ostatni test w kraju przed styczniowymi EHF EURO 2020.

Dowiedz się więcej
24.10.2019

Koncepty Suzuki na 46. Tokyo Motor Show

W tym roku stoisko Suzuki na salonie motoryzacyjnym Tokyo Motor Show obfituje w wiele zaskakujących nowości. Prezentowane produkty i technologie zapowiadają nową epokę dla marki.

Dowiedz się więcej
30.07.2019

Vitara „Mistrzem Wartości” według tygodnika Auto Świat

W rankingu opublikowanym przez magazyn Auto Świat Vitara została okrzyknięta "Mistrzem Wartości". Popularne Suzuki pokonało prawie 200 konkurencyjnych modeli popularnych samochodów.

Dowiedz się więcej